fredag 31 januari 2014

Fryser.

Så förbaskat mycket! Inte ens sockor och en tjock filt + batteriet på nästan max hjälper. Vad ska jag ta mig till nudå? Jag kan ju inte gå omkring med vinterkläder inomhus precis. Igår hade jag inte en endast lugn stund. Gym med Jonna efter skolan hem och ca. 45 min på mig att duscha, äta mat, klä på mig, föna håret och fixa till sminket. Trodde aldrig det skulle gå, speciellt inte eftersom mitt hår skulle fönas, vet ni hur länge det tar!?!?!? Men vet ni vad ;) jag klarade det på 40 min! Blev ganska chockad när jag kollade på klockan.

Denna skoldag har varit lång! Har suttit uppe i mitt rum ända sen jag kom hem och här tänker jag fortsätta sitt för resten av kvällen! Vissa kanske tycker jag är lat, osocial, tråkig, eller något annat. Men jag, jag kallar det skööönt! Trivs väldigt bra med att sitta uppe i mitt rum och bara kolla på serier/filmer, lyssna på musik, äta något gott och bara ta det lugnt. Missförstå mig inte, tycker nog fortfarande väldigt mycket om att umgås med vänner och ha kul och sånt, men jag menar bara att jag även trvis bra med att bara sitta för mig själv.

Det här blev ju en del mer text än vad jag hade tänkt mig. Trevlig fredag och trevlig helg folket!


Kan inte nån komma hit och värma mig? Fryser ju ihjäl när som helst ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar