onsdag 29 januari 2014

Dagarna går på repeat, jag går på repeat...

Hej på er, ursäkta för ingen uppdatering igår, har ingen egentlig orsak förutom det att jag helt enkelt var lat. Gjorde inte så mycket igår, skola, kollade Friends, skypade med Sara och Kim, tränade, lagade läxor, åt mat. Typ det. Den här dagen har nog inte varit mer spännande än gårdagen. Men imorgon däremot. Direkt efter skolan sticker jag och Jonna till Fitness gym, ska bli så himla "skönt" och roligt att fara tillbaka till gymmet. Sen senare på kvällen ska jag, tillsammans med mami och papi, till Larsmo på en föreläsning. En man som överlevt förintelsen kommer att berätta om sitt liv. Ser väldigt mycket fram emot det, om ni inte redan visste så är jag väldigt intresserad av allt som har med förintelsen att göra. Har läst flera biografer av överlevare. Och att jag t.o.m. kommer slippa till Polen till självaste (det kanske inte är rätt ord att använda men whatever) Auschwitz är ju ganska otroligt. Längtar verkligen till den resan. "Bara" typ 3 månader kvar!
Nåja tillbaka till ämnet. Får se om det kommer någon uppdatering imorgon, men gör det inte det så vet ni ju varför.


Aaaah, bästaste The Fault In Our Stars trailern släpptes idag
Vet inte hur jag ska orka vänta ända till juni då den har premiär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar