fredag 17 januari 2014

Day 5

- Morning sky

Ja nu är det ju så att jag inte riktigt har några bilder på morgon himlen, men däremot har jag bilder på kvällshimlen. Så jag tänker byta ämne till "kvällshimlen", det är ju ändå nästan samma sak. Jag älskar att titta på solnedgången, speciellt på somrarna om jag är vid stranden. Har många gånger sett på solnedgången vid Fäboda. Det är ju bara så himla vackert och man ju få otroligt fina bilder också. Solnedgångar har på något en lugnande effekt tycker jag, att bara sitta på marken, eller var man nu befinner sig, och bara andas in den friska luften medan man har en underbar utsikt. Okej det där fick ju mig att sakna sommaren ännu mera, great job Moa! Iaf, nu tänker jag bjuda på några solnedgångs/kvällshimmel bilder (obs! De flesta är några år gamla nog)





(notera att bilder är oredigerade!) Svårt att tro att detta är under samma kväll, med tanke på alla olika färger


De 2 sista är från vackra Fuerteventura


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar