fredag 10 januari 2014

"Evere since I could remember, Everything inside of me, Just wanted to fit in"

Guud vad skönt med helg! Antar att jag inte är den ända som känner så. Skoldagen var lång och ganska jobbig, den tog liksom aldrig slut. Har känt mig otroligt trött hela dagen, även fast jag började en timme senare. Så ikväll tänker jag bara ta det lugnt, äta något gott och titta på Grown Ups 2. Har varken lust eller ork att gå ut ur huset (mitt rum) ikväll. Börjar få brist på saker att skriva om. Inte bra, inte bra alls. Om det finns något som ni vill att jag ska skriva om så är det bara att säga till så ni vet. Men iaf, ni ska ha en trevlig fredagskväll! I brist på andra bilder ger jag er de 3 "senaste" (man kan inte riktigt kalla dem senaste, för de är ganska gamla egentligen) telefonbilderna, kan man ens kalla dem så, oh well nu gjorde jag det iaf.

1. Suit up and red lip day, i skolan
2. Chillidilldag hemma under jullovet
3. Julafton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar