torsdag 9 januari 2014

I'm not short...

Precis!

Okej, jag är ganska kort (Tack för att du än en gång bevisade detta i skolan idag Jonas!), men jag lider inte av det, inte alltid iaf. Hej på er, Hade en riktigt (hör och häpna!) skön skoldag idag. Engelska, matte, hälsa och musik + håltimme. När jag kom hem kollade jag 2 avsnitt av The Big Bang Theory och sen åkte jag och familjen till staden, kom just hem och ja, nu har ju hela dagen farit, eller några timmar. Alltså, det har egentligen inte hänt något speciellt idag förutom att jag for med till stan. Mitt liv är så extremt intressant ibland. 
Det jag har kvar att göra ikväll är läxor, lite träning, äta och ett serieavsnitt ska jag också hinna med. Har turen att få börja 9 på fredagar denna period, det klagar jag minsann inte över! Nej, nu säger jag nog godnatt bloggen och bloggläsare!


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar