söndag 2 februari 2014

And now I've found something new to obsess over...

Yesbox, boken Divergent (första boken i en trilogi av Veronica Roth) är mitt nya offer, om man nu kan kalla det det. Har ju redan tidigare berättat att jag tänkt läsa den, och i min nuvarande engelska kurs ska vi läsa en engelsk bok så då valde jag att läsa den. Ångrar mig inte, fastnade kanske inte med detsamma för den, men det fanns ändå alltid något med den som fick mig att fortsätta läsa och sätta den ifrån mig. Så ja, ni kan ju pröva gissa vad jag har gjort idag.

Gårdagens spenderades först i Edsevö vid Jonnas tillsammans med henne (of course) och mina andra kompanjoner, minus en sjuk Becca som stannade hemma. Tortillakväll stod på schemat och sedan körde vi till abc, satt där en stund, blev uttråkade och for iväg på en extremt rolig körrunda, sladdas på vägarna.

Nu ska jag fixa ett hälsaföredrag och sen ska jag återgå till min bok. Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar