söndag 12 januari 2014

30 Day Blog Challenge

Jajjamensan! Hej förresten, fick ett tips av min kusin att jag skulle prova på en "30 Day Blog Challenge". Så ja, nu gör jag det. Det är alltså meningen att man ska ta en bild varje dag av något som har med rubriken att göra och sedan skriva något om det. Och jag kan ju tolka rubrikerna hur jag vill, haha, så vi får se vad det här blir till. Här är rubrikerna:


Och jag kan meddela med det samma att en det finns en del rubriker som jag inte har bilder av eller har möjlighet att ta bilder av, så då kommer jag troligtvis att använda någon bild från google eller weheartit istället. Men jag ska försöka använda egna bilder så långt det går, men hoppas ni förstår mig. 

Nu över till något helt annat. Gårdagen, trodde jag skulle hinna blogga igår på kvällen men så blev det lite ont om tid. Stack iväg med familjen (japp hela familjen Sundqvist, minus Sara och Kim då förstås) på bio, "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" riktigt bra var den nog, och definitivt sevärd! Sen hann jag vara hemma i typ 20 minuter och så kom Jim, Jonna och Becca och hämtade mig. Vi for och hälsade på Ida, som förövrigt lagade våfflor åt oss, inget jag klagar över precis. Nån timme senare befann vi oss på vägen till Purmo. Var bl.a. till Jims och sen slirade vi även runt lite. 
Idag har jag sovit, länge, kollat Friends och ja, nu gör jag det här. Har inga planer för ikväll förutom läxor, mera Friends lite träning och mat, so that's it. Shit vad mycket text det här blev, jag som inte brukar ha något att skriva om. Tänker skriva om Day 1 i ett skillt inlägg lite senare idag så håll ögonen öppna :)

Ha en skön söndag alla! Bilderna är från i fredags innan jag kollade på film men jag ser typ precis likadan ut nu så haha.
(btw gratulerar jag, detta är mitt 300:e inlägg!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar