fredag 17 januari 2014

Ont, det gör ont!

Everywhere!!! Det gör mer ont nu än vad det gjorde imorse och under hela skoldagen, fasar verkligen inför hur det kommer vara imorgon. Nu undrar ni ju kanske vad jag har gjort som gör att jag har ont överallt. Well, var till studio Z igår från 19-21 och tränade med Ida och Sophie. Först en timme bodypump, och vi blev lite försenade med det så det slutade med mindre än 5 minuter paus sen tog vi på något magiskt sätt nya krafter och fortsatte med bodycombat (notera att det var andra gången jag var på bodypump och första gången ever som jag var på bodycombat). Efter halva bodycombat passet kände jag för att sätta mig ner på golvet och gråta en skvätt, men det gjorde jag inte. Måste nog säga att jag är ganska stolt över att jag klarade av två döden pass efter varandra. Hann inte göra så mycket annat igår. Kommer skriva day 5 och day 6 någon gång ikväll ännu så håll ögonen öppna!





Såhär skeptisk (yeah right, snarare rädd och nervös) var jag inför de båda passen och över om jag överhuvudtaget skulle klara det. Efter duschen väntade MAAT <3

Idag var den där trevliga dagen när det blev -20 grader, jag.gillar.inte.vinter.

2 kommentarer:

  1. Heja dej! Duktig du är som tränar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha Katarina! Och jag får nog säga detsamma, du är nog minst lika duktig själv! Skulle aldrig orka med det du har tänkt göra, haha :D

      Radera