lördag 4 januari 2014

Förhoppningsvis back on track

Hade en väldigt trevlig julafton, dagarna efter och även en jättebra nyårsafton med mina bästa vänner. Så nu är det alltså 2014, hur gick det till, ja säg det men nu är det iaf så. Men det känns bra, jag tror (och hoppas!!!) att 2014 kommer bli ett väldigt bra år. Mycket roligt kommer hända, bl.a. skolresa till Polen - Auchwitz (en resa jag länge velat göra), mina vänner fyller 18, jag fyller 18, körkort, bil, klacken, Jeppis dagar och nån festivalresa i sommar är också inplanerad, vilken och var är ännu inte bestämt, men det finns ju gott om tid att bestämma det ännu, ja, nog verkar det finnas saker att göra detta år också. Så jag ser fram emot vad detta år har att erbjuda.

Det som jag nu närmast har framför mig är ett hemskt finska prov på tisdagmorgon, kan avslöja att det skrämmer skiten ur mig! Men ikväll tänker jag medvetet glömma det och göra något med mina amigos istället, en bra plan om ni frågar mig.Nu tänker jag visa er lite bilder från jullovet, enjoy :)


 Julbord

 & julmat


Jul-Totte

Julklapparna av mamma/pappa, Sara/Kim, Julia och fammo. Fick även lakan, en biobiljett, ett par pyjamasshorts och så telefonen. (På mattan står det London ;) )

Nyår ;) Fick tyvärr ingen bild på Jonna & Jim

Tar man egopics med min ipad så ska man inte bli förvånad om de kommer upp på bloggen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar