onsdag 15 januari 2014

Day 4

- Leaves eller leaves?

Lämnar eller löv? Jag väljer löv, för vad skulle jag skriva om lämnar? Så okej, löv. Höst, hösten kan vara riktigt bra och mysig, en sån som vi hade i år där runt september-oktober, inte för kallt, orange-rött-gult överallt. Skulle troligtvis tycka mer om hösten om det inte vore för den enkla orsaken att skolan börjar då och det är också slutet på sommaren. Men en annan grej som jag tycker om med hösten är modet, haha. Strumpbyxor, kjolar och stora tjocka tröjor. Eller så var det iaf den här hösten. Måste nog faktist säga att hösten 2013 var en av de bästa/härligaste höstarna på länge, varmt och skönt väder (för det mesta) solsken och vackra färger, det var bra helt enkelt. Men sen kom ju regn och slask, minusgrader och snö och allt sånt och förstörde allt. Nåja, allt ska väl ha ett slut.
Kollade igenom mina mappar med bilder på datorn och hittade några höstiga bilder som jag ska visa åt er nu (återigen, ni har troligtvis sett varenda en av dem tidigare, men ja det får ni tåla)








Ett vackert höstigt Åland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar