tisdag 14 januari 2014

Day 3

- Happiness

Lycka, det kan stå för väldigt många saker. Här är några exempel på vad lycka betyder för mig.

Vem blir inte lycklig av att se det här?!?

På Helsingfors flygplats, påväg på min första riktiga utomlandsresa, Fuerteventura, om inte det här är lycka så vet jag inte vad som är. En av de lyckligaste dagarna (och en av de nervösaste) dagarna i mitt liv

Lycka är, att fortfarande ha kvar sin barndomsvän efter 17 år, hoppas vi aldrig slutar umgås! <3

Lycka är, att åka longboard, speciellt på våren när man äntligen kan börja åka igen efter vinterns långa uppehåll

Lycka är, att ha 3 enormt otroligt underbara vänner, ni står alltid vid min sida, jag kan alltid lita på er. Utan er vore jag verkligen inget, och jag skulle vara kvar på botten om ni inte skulle hjälpt mig igenom alla tunga saker. Jag har inte bara en andra hälft, jag har 3. Jag älskar er och jag hoppashoppashoppas verkligen att vi aldrig kommer glida ifrån varandra! <3


Lycka är, musik. En annan dag från listan av de bästa dagarna som någonsin existerat i mitt liv. Weekend Festival 2013, fick se David Guetta live.

Lycka är, villan. Sommar, sol, villan, bastu och simma tills man blir blå, minnen!

Lycka kan ju också vara -->

;)

Det här var dag 3. Såklart finns det ju ännu många fler saker som betyder lycka för mig och som jag är lycklig över, men det här var en liten del av det. Nu vill jag att du tänker efter, vad betyder lycka för dig? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar