söndag 5 januari 2014

Söndag

Konstigt, aldrig annars finns det så mycket att göra som när man har ett prov att läsa till. Väldigt konstigt faktiskt. T.o.m. att städa lockar, wow, det lockar ju liksom aldrig. Men nu ska jag ta tag i det, läsa igenom det ett varv och sen ut och gå med Selma, känner för att röra på mig lite. Och sen ska jag väl sitta med näsan i finska böckerna resten av kvällen, åh vad roligt!
Ni vet den där känslan när man läst ut en jättebra bok eller kollat färdigt en serie och man inte vet vad man ska göra med sitt liv. Ja, lite så känns det nu, har just läst färdigt Fifty Shades of Grey trilogin (på engelska, som e-bok), rekommenderar dem starkt! Så himla bra. När finska provet är klart måste jag hitta något nytt att läsa, det blir troligtvis Divergent böckerna, har tänkt läsa dem nu en tid, så ja. Men nu måste jag sätta igång med för jag tror Selma börjar bli lite otålig, haha.


Både mamma och mina vänner har påpekat det här åt mig x-antal gånger och sanningen är att japp, precis så där är jag, haha. När jag hittar något jag gillar så är det i princip allt jag kan tänka på för en tid framåt, sen kanske det svalnar lite och så hittar jag något nytt ;)

En låt som för tillfället går på repeat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar