söndag 19 januari 2014

Day 8

- Favorite color

Min favoritfärg är.....drumroll please......lila. Vissa av er kanske redan visste det och för andra kanske det var en nyhet, men lila it is. Det beror ju förstås på vad det handlar om, men så där överlag så är lila min favoritfärg. Det är en väldigt vacker färg. Lila funkar ju både på män och kvinnor, tycker det är skitsnyggt när män har något lila på sig, typ en lila t-shirt eller nåt sånt. Lila är bara snyggt helt enkelt!

(Länge leve weheartit!)

Kärlek vid första ögonkastet typ! Iaf med skorna, alltså geez, ge mig!

(That bildkvalité!!!) Detta är min lilla samling av lila. Eller lila blandat med rosa. Har en stadiumväska, converse, byxor, topp/t-shirt, mapp, (fake) ray-bans, bodyscrub, nagellack x2, och gissa hur överlycklig jag blev när jag äntligen hittade en lila bikiniöverdel i somras!

Ida var förresten ganska irriterad över att hon inte fanns med på en enda bild i det förra inlägget (day 7) när de andra fanns med. Såå, klart jag måste lägga upp bilder på henne också, varsågod Ida, du bad om det! ;)

Hade väldigt roligt när jag fixade det här, haahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar