onsdag 8 januari 2014

Jag skulle kunna vara väldigt rik vid det här laget...

Onsdag nu igen. Veckorna swischar förbi i raketfart. Inte för att jag klagar, nej, det blir ju bara sommar fortare. Har ganska just kommit hem från min kvällslänk med en onormalt trög hund. Hon ville inte riktigt göra som jag ville. Men trots att Selma var slöare än tidigare så förbättrade vi tiden med nästan 7 minuter, konstigt, blev ganska förvånad. Men sådant är ju också trevligt.

Hade dessutom inte en så värst dålig skoldag idag, slapp med min personliga taxi (Jim (& Jonna)) till skolan runt kl. 11 och sen satt jag där och kollade serier och bara slappade till 12.30 när min första lektion började. Hade bara matte och engelska, och min engelska lärare kallade mig Sara för säkert femtioelfte gången, och hon märkte inte ens att hon sa fel utan hon bara fortsatte.
Meen det är ju inte precis första gången det händer, jisses, om jag skulle få/fått 1€ varenda gång någon kallar/kallat mig för Sara så skulle jag vara väldigt rik nu, damn it! Nåja nu ska jag återgå till läxorna, ha det bra! :)

(Som ni kanske har märkt så har jag även bytt header, ville ha en förändring, var smått trött på den förra. Men är inte helt 100% nöjd med den här så det kan nog hända att den ryker om en tid. Vi får se vad som händer)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar