söndag 26 januari 2014

I just got a new toy!

Meet my new computer!

                         
(Extremt vackra och proffsiga bilder, I know) Asus - bloggläsare, bloggläsare - Asus. Så, nu borde ni känna varandra. Ääälskar min nya dator! Det ska verkligen bli ett rent nöje att använda den. Har ännu inte fått fixat alla bilder och musik över på den nya datorn, och det kan nog ta nån/några dagar innan det blir fixat från den gamla datorn, hoppas innerligt att det kommer funka, annars kommer en massa vara förlorat och då, då blir jag arg! 
Idag har jag inte gjort något speciellt, dagen har gått ganska långsamt fram, vilket jag inte har haft något emot. Skönt med såna här dagar. Var ju till Jonnas med vännerna igår, kollade den senaste Disney filmen Frozen, jättebra och rolig var den! Satt och skrattade nästan hela filmen igenom, det enda negativa med den var att de sjöng ganska ofta, alltså det var som en musikal, och det blev lite irriterande efter en stund. Redan hälften av sångerna skulle ha räckt. Men förutom det var den jättebra, rekommenderas! Nu väntar läxor, träning, dusch, mat och ett Friends avsnitt. Ha en skön kväll!

                        
Länge leve Disney!
(p.s. ville bara säga att jag märkte att jag hade skrivit Mango Hause i gårdagens inlägg, vet inte riktigt hur jag tänkte där för det ska ju förstås vara House, hoppas ni kan förlåta mig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar