tisdag 7 januari 2014

Om någon sett min normala dygnsrytm springa omkring på vägarna så skulle ni gärna få meddela den om att den gärna skulle få återvända till mig. Tack på förhand!

Haha. Skrev finska prov imorse. Haha. Totally nailed it!......eeeller så kanske inte....

Okej, till mitt försvar, jag kunde nog lite mer än så


Det blev ju inte precis bättre med min mindre än 2 timmar långa "skönhetssömn". Ja, ni läste rätt, kunde helt enkelt inte somna förrän tidigast 3.30-4.00, och alarmet var ställt på 5.45, men alarmet ringde och jag snoozade till klockan 6, sen var det bara att suck it up och stiga upp för att panikläsa ett sista varv innan jag skulle börja ställa mig. Kan erkänna att jag börjar vara ganska trött nu. Men får trösta mig med att jag har sovmorgon imorgon, börjar först 11.10 (orsaken till detta är att jag inte skriver något prov). Imorgon börjar dessutom den nya perioden, (period 4).


Helt okej period, inte allt för svåra ämnen, förutom finskan då förstås, så det känns bra. Pga min trötthet tänker jag bara ta det lugnt ikväll, kolla serier och sånt, men ska nog hinna träna lite också innan sängen kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar