söndag 12 januari 2014

Day 1

-Favorite Food

Jaa-a du, det var ju e ganska svår fråga. Ni som känner mig vet hur extremt svårt jag har att bara välja en grej som min favorit av något. Men efter många om och men har jag kommit fram till av EN av mina favoritmaträtter måste vara friterad kyckling med ris och sötsur sås, alltså asiatisk mat. Så. Himla. Gott!
Och redan här får jag problem med "jag ska försöka använda mina egna bilder så långt det går" för jag har nämligen inga bilder på mat, såå det får bli en google bild istället.

Ser kanske inte så jätte aptitligt ut på bilden men believe me, it is!

Kom förresten på att jag tog outfit bilder igår, tänkte jag skulle dela med mig av dem. Så här såg jag alltså ut igår kväll :)


Jisses vilket långt hår jag har!

2 kommentarer:

  1. Om du lånar na bild från google så måst du skriv källa varifrån du har tagi bilden annos kan man hamn på böter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj shit, de hadd ja ingen aning om. Tack för att du sa! :)

      Radera