onsdag 15 januari 2014

Trodde det var fredag imorgon

Nu är jag ganska heartbroken. Den här veckan verkar aldrig ta slut. T.o.m. skoldagen var superlång, och jag hade bara 3 lektioner!!! Nej, usch, nu är jag redo för helg.
Imorgon ska jag göra något som jag bokstavligt talat kommer att dö av, men mer om det imorgon. Nu ska jag hämta lite yoghurt med mûsli (hur i hela friden lagar man det tyska y:et, alltså u med två prickar ovan, på en laptop?) och sen ska jag kolla på ett Friendsavsnitt och efter det är det nog sängen som kallar. Sad but true, jag är en sån person som "aldrig" vill gå och lägga mig på kvällen (det finns ju förstås undantag) och på morgonen vill jag aldrig stiga upp. Brukar resultera i lååånga sovmorgnar på helgerna.

Godnatt folket!

(btw när jag länkar ett blogginlägg på facebook så kommer det alltid nuförtiden samma "pärm"bild, och så har det inte gjort förut. Men de verkar ha ändrat på något hos blogger som gör att det automatiskt kommer en bild utan att jag valt det och jag vet inte hur jag ska byta "pärm"bild, någon som vet hur jag ska göra?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar