tisdag 21 januari 2014

Day 10

- Nature

Tycker väldigt mycket om att fota naturbilder, närbilder på blommor och sånt. Det var även genom att börja fota naturbilder som jag fick upp ögonen för hur roligt det är med fotografering. Påstår nu inte att jag är ett proffs, nej långt ifrån, men jag tycker att jag tar helt hyfsat fina bilder, vissa bättre än andra förstås. Är inte så jätte ofta ute och går i skogar (livrädd för ormar!!!) men när jag väl är det så kan det vara riktigt härligt, förutsatt att det inte är hur många hundra km som helst som jag ska gå. Men något jag verkligen saknar är uteritter i skogen på sommaren. Flera år sedan jag senast gjorde något sådant, eller ens ridit överhuvudtaget, har verkligen börjat sakna det, men har tyvärr inte råd med ridlektioner så då får jag nöja mig med minnen.
Men nu var det ju naturen jag skulle skriva om, naturen är vacker helt enkelt. (Alltså tycker att det här är lite samma sak som day 4 - leaves. Då visade jag ju höstiga bilder och det är ju naturbilder, så jag tänker bara visa några blombilder och vill ni se mer så kan ni ju kolla in day 4 igen, eller för första gången om ni inte har läst det)

De här bilderna är tagna under den första veckan med min nya kamera, alltså sommaren 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar