lördag 25 januari 2014

En hel del text

Hejhallå, bloggen har fått stå tom nu i några dagar, de två främsta orsakerna har varit finska prov och det faktum att min dator har pajat. Aaaw, how great! No. Detta fick ju inte hända, har ju inte hunnit flytta över all musik och alla bilder till hårddisken ännu, shit, shit och shit igen! Men det finns en möjlighet att just kommer att kunna fixas, men sjävla datorn är nog så gott som död. Men den var ju 6 år gammal nog. Hejdå datorn, du har varit en trogen vän.

Ja, sedan jag sist bloggade har jag skrivit finska prov som gick bra, eller det känns så iaf, får ju hoppas att det gick det. Igår var jag och mina amigos till Mango House på middag, guuud vaad goott! Åt kyckling med ris och ananas i sötsur sås, geez, råder er verkligen till att ta en tur till Mango House nästa gång ni ska äta asiatisk mat. 
Idag har jag varit med familjen till stan, vi gick omkring på olika loppisar, fyndade en tröja och en psykologikursbok, och tro det eller ej en dator. Japp, bra pris och bara ett år gammal (nej det är ingen gammal skrothög bara för att den är från ett loppis) bildbevis på det kommer när jag fått hem den, vilket är enadera imorgon eller någon av de närmaste dagarna. 
Planerna för ikväll är att jag och mina amigos + Jimppen ska kolla på Frozen vid Jonnas, och ja, det är allt jag vet hittills. Detta blev en hel del text, nu ska jag avsluta det här, ha en skön och trevlig lördagkväll! (Jag kommer ta en paus med min 30 dagars challenge, men när allt med datorn är fixat så ska jag ta upp det igen, I promise!)

Har inte så mycket bjuda på i bildväg för tillfället, men jag hittade den här, haha.

                      

Vad ni nu tittar på är två bilder från midsommar 2013, man skulle kunna kalla det för "före och efter" bilder haha. För bilden till vänster är ganska i början av kvällen, Jonna lekte proffsfotograf och jag fick snällt stå och "posera". Bilden till höger däremot, tja, det är en bild som blev tagen efter min lilla (STORA!!!) longboardolycka, som jag berättade om i somras. Om man bara kollar på bilden så ser det ju inte så farligt ut förutom det faktum att mitt ben är inlindat, men jag kan berätta att så där glad var jag inte varken före eller efter bilden blev tagen. Kunde inte röra på mig. Det tog mig 3-4 dagar innan jag kunde stå, gå, sitta och överhuvudtaget röra på mig ordentligt utan att det gjorde förbannat ont. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar