måndag 27 januari 2014

Årets skönaste skoldag, på en måndag av alla dagar

Ja kan ni tänka er, på en måndag?!? Men har faktiskt haft typ århundradets skönaste skoldag idag (once in a lifetime). Började kl. 8.00 och skulle ha finska som första lektion, men vår finska lärare var sjuk, vilket aldrig och jag menar aldrig händer, haha. Så det ledde ju alltså till att vi inte hade någon lektion, håltimme nr.1. Andra lektionen hade jag matte, det var helt lugnt, och det gick äntligen lite bättre. Tredje lektionen skulle jag ha hälsa men vår lärare var hemma med sjukt barn --> ingen lektion --> håltimme nr.2. Fjärde lektionen hade jag min egentliga enda håltimme, men det var ju håltimme nr. 3. Och sist men inte minst hade jag dans, skönt att få röra på sig. Det var street dance idag också mixat med lite muskelträning och stretching förstås, så himla roligt och tungt och svettigt haha.


Måste ju pröva min nya webcamera ;) 
(och jo, jag är medveten om att ljuset inte är samma på den ena bilden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar