söndag 22 december 2013

Julfest & det efterlängtade jullovet

Kan någon förklara för mig när det blev den 22 december?
Men visst är det underbart med sommarlov! Nej men, nej men vänta nu , så bra är det ju inte ännu, det var jullov jag menade. Det är jul om 2 dagar, har tom. fixat alla julklappar (förutom en, men den ska jag fixa imorgon) Sara och Totte är ju förresten hemma nu, och igår släpade hon iväg mig till Studio Z, för ett BodyPump pass, klockan 10 på morgonen! Så nu sitter jag här och har ont i nästan hela kroppen, det är inte roligt ha sitt sovrum på andra våningen kan jag berätta för er! Men det var faktiskt riktigt bra och roligt, och förstås förbannat tungt! Kommer nog säkert fara på det igen.

Prövade förresten på 2 nya saker igår, bodypump och linser i fel ögon. Jag hade alltså lagt höger lins i vänster öga och vänster lins i höger öga, great job! Gick i en halvtimme och undrade varför allt som var längre än en halvmeter ifrån mig var suddigt, men sen klarnade allt!
Nu tänkte jag visa en del bilder från PG's julfest som vi hade i torsdags, den slog verkligen förra årets julfest. Alla årskurser + lärarna hade jätteroliga program! Alla bilder är Jonnas, för mina blev så himla suddiga så jag tog hennes istället ;)

Ettornas program

Tvåornas program, "Late Night With Perlo"


 Treornas program



Ni är fina mina vänner! <3

Ja, vad ska jag säga, vi hade just fått jullov och så ville vi leka Miley Cyrus


Ni kan ju alltid kika in på pgbloggen om ni vill se fler bilder från kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar