tisdag 7 februari 2012

Wii

''Hallå där kött och blåbär'' som Sean Banan brukar säga ;) Hade ju religions-prov idag, hoppas det gick bra, jag tror det iaf. När vi hinner se första uppgiften utbrister alla, VAA!!??! på sant osv. Första frågan lydde ungefär såhär: Förklara kort vad som händer i Finland kyrkhistoria  från år 800 e.Kr. - 1923. 10 POÄNGS FRÅGA!!! alltså what the, ööhm, jaha? Kan säga att jag hade extremt mycket ''kramp'' i handen efter det, skrev nästan 3/4 på ett A4 papper! Usch! Resten av dagen var väl ok. En bra grej har jag att berätta, SPORTLOV OM 2 VECKOR <3 Jaa, det var den grejen. Har inga läxor till imorgon så ikväll ska jag bara chilla, spela lite wii fit och titta på sveriges top model.  


day 15 - a song that describes you
Kommer att skippa den eftersom att jag inte vet va jag ska lägga där.


day 16 - a song that you used to love but now hate 


Jedward - Lipstck
Jaa, det fanns en tid då jag gillade detta
HJÄLP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar