söndag 5 februari 2012

Kokkola

Imorse eller jaa kanske man skulle säga på förmiddagen när jag låg och sov så ringer Jonna åt mig och frågar om jag har lust att följa med till Kokkola. Jag köpte en grå magtröja och en svart kort kavaj och lite smink. Kommer troligtvis komma upp någon bild senare på det. :) Typ alla affärer hade stängt så de var ju lite tråkigt men det gick nog bra ändå. Vi åt även väldigt god mat, hamburgare från Severins grill (?) nomnom... Usch det är måndag imorgon suck, back to school again -.-' helgerna är alltid så korta! Nåjaa, dagen kommer ju att börja bra iallafall, med volley och drama. Resten är bara blööö... Ikväll ska jag bara ta det lungt som vanligt. Hej så länge!


day 14 - a song that no one would expect you to love


Korn (ft. Skrillex and Kill The Noise) - Narcissistic Cannibal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar