tisdag 28 februari 2012

Fullt schema!

Precis som rubriken säger så har jag ett fullt schema, jag som trodde att jag inte skulle ha något att göra under sportlovet och att jag bara skulle få ligga och slappa hela tiden, eeeeeh...WRONG! Såhär ser mitt sportlov ut:
Lördag: Intervju
Söndag: Jobb
Måndag: Vasa
Tisdag: Filmning + jobb
Onsdag: Kika's 
Torsdag: Stå i kassan vid Bergö kaffestuga tillsammans med Elouise
Fredag: Ska på loppis med mamma och pappa
Lördag: Jobb
Söndag: Villan
Fullt upp minsann! Men skulle ändå inte vilja skippa något av det. Imorgon ska jag ju som sagt till Kika's (Henrika), det ska bli jättekul eftersom att jag inte har varit där på typ 4-5 år. Hon är en ''gammal'' barndomskompis som jag har känt i hela mitt liv. En av mina bästa vänner :) Vi hade en period då bråkade och inte alls umgicks men när vi började i Sursik så ''fann'' vi varandra igen. Tack o lov för det! Spenderade jämt några veckor där på somrarna när jag var liten så länge mamma, pappa och Julia var i Helsingfors. Så inlägg kommer väl först på kvällen. 
Tihi ^^)
Jag och Henrika på vår konfirmation i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar