torsdag 2 februari 2012

Väldigt inspirerad rubrik!

Hallå alla, kom inte på någon vettig rubrik så det fick bli det där hoppas det inte gör något. Igår hann jag inte med någon uppdatering p.g.a. att jag jobbade. Kände mig till först lite dålig och visste inte om jag kunde fara eller inte, men sen efter en stund så började jag må bättre. Idag har min klass varit på studiebesök till Lannäs(lund) och Handels. (Gick hela tiden omkring och tänkte, ''jaa, här har ju Kim gått i skola'' ;) ) Vi fick gå omkring och titta på djuren vid Lannäs, åååh, vad dom var sööta :') Lammen var supersöta dom var så små, och när man lag fram handen åt dem så började de suga på fingrarna och efter en stund så började de bita ^^ Skulle faktist kunna tänka mig att ha ett litet lamm. Nåjaa, jag får nöja mig med en liten hund det går nog bra det också. Har inte så mycket annat att komma med för tillfället, men det kanske dyker upp ett till inlägg senare ikväll men vi får se. Hej så länge!


day 10 - a song that makes you fall asleep


Carter Burwell(?) - The lion fell in love with the lamb
p.s. för alla er som inte vet så älskar älskar ÄLSKAR jag twilight! Det är de bästa filmerna och böckerna som finns! <3

day 11 - a song from your favorite band 


Paramore - Renegade
Har väldigt många favoritband för tillfället men Paramore är ett av de bästa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar