tisdag 21 februari 2012

Jobbig dag.

Idag har det varit en ganska så jobbig dag. Började dagen med matte sen hade vi samhälls, sen hade vi fysik och ''förhöret'' som vi hade där vi fick ha fram böcker och häften var inte så enkelt som jag trodde att det skulle vara, det gick nämligen åt pipsvängen! 6 sidor bestod det av, och det värsta är ju att man inte fattar ett ord av vad som står i boken så hur ska man då kunna veta vad man ska skriva? -.-' fy för sånt! Sista timmen hade vi biologiprov (3 sidor eller vänta var det inte 4 sidor?) Nåjaa, iaf så de första sidorna gick jätte bra ''jamen dethär är ju hur enkelt som helst, dethär kan jag nog få en 9:a i'' sen vände jag till den sista sidan ''jahapp, där rök den 9:an!'' Matsmältning är jag inget proffs på. Imorgon bär det ju av till Vasa på Pleppo Live, åh vad jag har längtat efter det. Har även hittat ett nytt program jag kan titta på så länge jag väntar på nya VD avsnitt, Lost. Men fy va läskigt det är ibland har bara kollat 2 avsnitt ännu och har redan hunnit bli skiiträdd. En sak är ganska så konstig, vampyrer, varulvar och andra onaturliga väsen som dödar varamndra det har jag egentligen inga problem med att kolla på men skräckfilmer och som t.ex. Lost, usch! Skräckfilmer klarar jag inte av, och Lost, jaa-aa läskigt är det minsann men jag måste bara få veta vad som händer. En av de bästa sakerna med Lost är ju också att Ian Somerhalder är med ;)




Ian Solmerhalder (ögongodis!)



Day 30 - Your favourite song at this time last year


Lady Gaga ft. Beyoncé - Telephone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar