tisdag 14 februari 2012

Trevlig vändag!/alla hjärtansdag!

Jaa, trevlig vändag på er. Sjuk är jag fortfarande och sitter här hemma, forever alone. Blir ingen skola för mig förrän på fredag :/ Idag vaknade jag kl. 1 wuupsii... Nejmen jag har kommit fram till att jag är mer en nattmänniska än en morgonmänniska, fy för att stiga upp tidigt. Måste ju bara berätta en rolig grej, Julia har nämligen briljerat igen. Hon har öroninflamation som gör att hon hör sämre (iofs måste hon ha det jämt för hon hör aldrig något ^^ ) Mamma och jag satt här upp vid datorn igår och Julia är där nere, så var det såhär.
(J:Julia, M:Mamma)
J: Mammaa!!??!!
M: Mamma har dött.
J: Va?
M: Mamma har dött.
J: Va?
M: Maammaaa haar döööött!!
J: Mamma har köpt?
Jaa...vad ska man riktigt säga? ^^) Man får iaf ett gott skratt när hon är i närheten. Idag har jag heller inga stora planer förutom att titta på Top Model Sverige och förhoppningsvis dricka glögg. 


Hejar på Jamilla, hon är bäst! <3

Day 23 - A Song to Play at My Wedding:

John de Sohn ft. Andreas Moe - Long Time
(kanske den, jag har inte riktigt tänkt gifta mig ännu på de närmaste åren så jag vet inte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar