måndag 6 februari 2012

Religion

Har nu hela kvällen suttit inne på rummet med reiligionsboken fastklistrad framför näsan, trevligt sådant -.- Nåjaa, nåt måste ju ha gått in iaf (får man ju hoppas). Kom hem från skolan först runt halv 5. Hejarklacksledarna hade träning/möte, och sen hamnade jag att vänta på mamma. Nu har vi äntligen fixat om lite (möblerat om) där uppe i hallen, så nu ser det tro det eller ej, men det ser mycket större och snyggare ut. Och wii är också igång, så jag bara längtar efter att få spela det igen. Från en sak till en annan, vädret. Jag haatar när det är kallt, snö försvinn! Jag vill ha sommar, sol och värme nu punkt! Som vanligt så har jag inte så mycket att komma med, det händer tyvärr inte så mycket spännande i mitt liv för tillfället :/ När det gäller denhär musik grejen jag håller på med i bloggen så måste jag stå över idag, eftersom att jag inte riktigt vet vad jag ska lägga så det kommer 2 imorgon istället. 


Kim & Sara
Måste nog erkänna att jag saknar dem. Tycker att de ännu skulle kunna bo hemma i Kållby nära oss. :)
Bild tagen från Åland i somras (tagen av mig)








2 kommentarer:

  1. Vad gullig du är, vi saknar dej också, och det är nog många gånger man saknar att inte bo i Kållby längre och ingen som kommer och ringer på dörren med en alltid lika glad Selma med sig! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, jaa nu fick du ju höra sanningen ;) janå de e ju bra att ni längtar hem ;) Men nu ede som de e, o ni ska ha de så bra där på holmen! :) <3

    SvaraRadera