fredag 17 februari 2012

Härliga helg!

Idag var jag tillbaka i skolan, faktist ganska så kul jag fick ju träffa alla kompisarna igen. Engelska provet gick väl jaaa-aa, jag hoppas att det gick bra iaf. Vi hade klättring idag på jumppa, märkte minsann att jag varit sjuk i en vecka hade absolut inga krafter i armarna så det gick väl inte så bra som jag hade hoppats. På samhällstimmen besökte vi kommungården. Väldigt intressant (?) Ikväll ska jag ligga framför tv:n med en chipsskål i famnen och dricka något gott ;) eller så kanske jag hamnar framför datorn, vem vet. Det är skönt att äntligen vara något så när frisk. Tänker skippa dag 26 eftersom att jag inte spelar något instrument ^^ Så jag bjuder på lite annat istället :)


Niall <3 Liam <3 Zayn <3 Harry <3 Louis <3





Avslutar med ett videoklipp. Ha en bra fredagskväll alla! :)
One Direction - One Thing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar