fredag 24 februari 2012

Har länge väntat efter att få säga dessa ord, men nu är det äntligen dags. Välkommen älskade sportlov! Sitter här upp i sängen under täcket och tittar/har tittat/ska fortsätta titta på Lost. Har en lurvig boll vid namn Selma som sällskap. Har just ätit en god skål med chips, nomnomnom. Dagen har gått helt okej. Modersmål, jumppa (cirkelträning) fy f**n alltså det är inte min grej, usch! Tungt som bara va var det! På engelska så tittade vi färdigt filmen och fick ut proven, är riktigt nöjd med resultat det blev en 9:a (även fast jag skulle ha velat få 10 i det sista engelska provet i sursik.) Sista timmen hade vi samhälls och jag skulle ju ha prov då men vår lärare var sjuk så vi hade en vikarie istället och han sa inget om något prov så då slapp jag det. Ibland har man tur! ;) När jag kom hem så skyndade jag mig att laga en kopp kaffe och (vad brukar jag göra på fredagar direkt efter skolan?) upp till datorn för att se det nya Vampire Diaries avsnittet. Men nej, det nya avsnittet kommer först den 15:e mars. DEN 15:E MARS!!!???!!! Det är ju 3 veckor dit ju! Usch, fy och blä, men jag har ju Lost att titta på så nog ska jag väl klara mig på något sätt. Det finns ännu en sak som stör mig:
Pappa: Väckning kl. 9  för då måste vi börja städa tills journalisten kommer hit.
Jag: You gotta be kidding me!?! -.-' 


Det är ju lööördaaag...hatar att stiga upp före kl. 10 helst inte ens före kl. 11. Nåja, you gotta do what you gotta do. 



Slänger in en liten bild


Winter beauty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar