torsdag 16 februari 2012

Frisk, typ

Jaa, som rubriken säger så är jag frisk, typ, eller janå iaf håller jag på att bli det. SKÖNT! Men att bli frisk betyder att jag måste tillbaka till skolan imorgon. Och ännu värre vi8 har engelska prov imorogn :S Men äääh, vi tar det på talang, typ igen. Igår ''sprang'' jag över en stund till Jonnas (surprise surprise) vi var en sväng till sale och köpte lite gott. Sen spenderade vi kvällen framför datorn och tittade på Blind daiting.


En extremt bra film, jätterolig!


idag har jag inte gjort så värst mycket. Läst på engelska prov och sett hur j*vla mycket läxor jag fått -.-' Ibland älskar man verkligen skolan. Men men, det är fredag imorgon och det inkluderar nytt Vampire Diaries avsnitt <3 


Day 25 – A song that makes you laugh


Sean Banan - Sean den förste banan
Han är så sjuk så att han är bra, skratta nja nå lite iaf om man skulle få se videon från melodifestivalen.

Med dethär säger jag Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar