lördag 4 februari 2012

Gladiatorerna

Idag har jag jobbat hela dagen, därför kommer uppdateringen såhär sent. Så nu är jag ganska så trött. Blir en hemmakväll för min del. Hela familjen ska sitta framför tv:n, titta på gladiatorerna och dippa :) Har inte så mycket intressant att komma med för tillfället. Mamma, pappa och Julia ska till Vasa imorgon för Julia ska på en undersökning. Så jag och Selma är HOME ALONE! <3 Får se vad vi hittar på för skoj. Chansen finns att jag sticker över till Jonnas men vi får som sagt se vad som händer. Längtar till nästa helg, först på frdag är det ÄNTLIGEN dags för disco har verkligen saknat att dansa, så det ska bli kul. Sen bär det av till Ellis, vi (jag, Jonna, Ida och Becca) ska dit och sova över det blir väl ungefär som ett sleepover''kalas'' för hon fyller snart så.


day 12 - a song from a band you hate 


Tokio Hotel - Ready, set, go
Har aldrig riktigt gillat dem


day 13 - a song that is a guilty pleasure 


Basshunter (Big Brother) - Fest i hela huset, Tranemo edition
(en klass i sverige har gjort denhär videon)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar