måndag 13 februari 2012

Sjukling

Jaa, det fanns ju en blogg också. Ursäkta mig! Men till min ursäkt så har jag blivit sjuk och inte haft någon ork till att blogga. Nu tänker jag dra igenom helgen så ni får veta vad jag har haft för mig. I fredags så var jag ju men mina bästa sötisar på disco. Otroligt kul var det. Kunde knappt röra på mig när vi kom därifrån. Men redan då hade jag på känn att jag höll på att bli sjuk, för jag hade både sjuk hals och en fruktansvärd hosta. Sjuk hals + fruktansvärd hosta + disco  iingen bra kombination! Sen åkte vi (jag, Becca, Jonna och Elli) till Elli's på sleepover''kalas''. Vi spelade lite Kinect och åt metri-pizza. Vi gick och sova ungefär klockan 2 på natten. Men av någon underlig anledning så kunde jag inte somna. Och jag tänkte för mig själv att ååh, detta kommer bli en lååång natt. Så rätt jag hade. Den natten sov jag högst 2 timmar och det inte ens i streck, utan i små ''sektioner''. På lördagen så kände jag mig ännu sjukare och jag åkte hem ganska tidigt. Men efter att jag druckit en mugg med finrexin så mådde jag lite bättre. Jag följde med pappa till stan, mest för att jag trodde att Breaking Dawn filmen hade kommit ut men även för att jag hade ett presentkort till Seppos Guld. Men när jag kommer till stan så upptäcker jag att filmen tydligen inte hade kommit ut ännu, suck -.-' Men jag gick över till Seppos Guld och där köpte jag två bitar till mitt (oäkta) Nomination armband, en guldfärgad not och en guld och svart färgad tass. Köpte även ett par örhängen. Resten av dagen så gjorde jag inte så mycket, tittade på melodifestivalen. Igår på morgonen när jag vaknade så mådde jag inte alls bra. Jag hade t.o.m. FEBER! Jag har aldrig feber. Kan inte ens komma ihåg när jag senast skulle ha haft det. Så hela söndagen spenderade jag på soffan framför tv:n, så slut var jag, kunde knappt ens prata. Skulle egentligen jobba men det hamnade jag ju att skippa. Idag måste jag vara hemma från skolan och troligtvis imorgon också. Får se om jag är frisk till torsdag, då har vi nämligen friluftsdag. Jag, Ida och Becca ska åka till kokkola på bowling och boxning. Får se hur det blir med det för min del. Nu kommer en hel del videor eftersom att jag har missat så många dagar. 

day 19 - a song from your favorite album
 
Bruno Mars - It will Rain 
(Breaking Dawn, Part 1 soundtrack)

day 20 - a song that you listen to when you’re angry 

Daughtry - Renegade

day 21 - a song that you listen to when you’re happy

Redd ft. Akon and Snoop Dog - I'm day dreaming

day 22 - a song that you listen to when you’re sad 

Sleeping at last - Turning page
(Den råkar vara från samma album som dag 19)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar