måndag 27 februari 2012

Vasa

Hallå hallå, shoppingen gick superbra. Kom hem med nya kläder och ett för mycket fattigare bankkort. Men det var värt varenda slant! Här kommer en bildbomb på sällskapet och på kläderna som jag köpte:
Sanna, Elouise och lilla jag
''Egopics'' hinner man alltid med ^^
Arnold's donuts (elller som jag säger, donitsar) <3

Hesburger

Elouise <3
Sanna <3
Huvtröja, H&M
Stickad tröja, Ginatricot


  
Spetsblus Ginatricot
Spetsblus Ginatricot


Mycket snyggare på!  ''Tröja'' H&M 


Vet inte riktigt vad det heter men bandeau/tubtopp''sak''
Ginatricot
Ryggen

Vet inte riktigt vad det heter men bandeau/tubtopp''sak''
Ginatricot
Köpte ju inte denna, men tyckte att en av mina käraste ägodelar också skulle få komma på bild i bloggen, min älskade Onepiece :) <3


2 kommentarer:

  1. Men gud Moa inget illa menat till din stil tidigare ;P men shit vad snygga kläder du köpt, passar på dej perfekt och nu får nog din stil ett trevligt uppsving!! :) spec didär spetstopparna var RIKTIGT fina!! :D Kram

    SvaraRadera
  2. Haha...tack, va rolit att du för en gångs skull tycker om kläderna ja ha köpt :P ;) Ååh, javeet ja älskar dem :D Jå ja köpte lite annat en de vanliga denhär gången o ja älskar resultatet :) kram! <3

    SvaraRadera