söndag 19 februari 2012

Nostalgi

Blev Jonna's igårkväll/natt igen. Elli kom även dit och hälsade på oss, men hon stannade inte över natten. Rummet blev nog så att säga färdigstädat igår det är bara några små saker kvar. Lyssnar som bäst igenom alla mina (o Sara's gamla) gamla CD-skivor för att se vilka som ska sparas och vilka som ska slängas eller vad jag nu gör med dem. Får världens nostalgi-feelis när jag hör på dem, jag minns när jag var liten och lekte med barbie till dehär låtarna :') Idag tittade Jonna och jag på Beastly. En EXTREMT! bra film. En av de bästa jag sett. Mitt i filmen så bli Jonna hungrig (igen). Så då drar hon med mig till sale där vi köper lite gott gott. Hah, duktiga och törstiga är vi tydligen på ca. 45 min har vi druckit upp 1,5 l pepsi. Har biologiprov på tisdag och förstås så om man heter Moa så har man glömt boken och häftet i skåpet i skolan -.- yes! Nåjaa, jag får läsa extra mycket på alla muskler och skelett imorgon istället, JIPPIIIE!


Beastly, en helt underbar film!

Day 27 - A Song You Wish You Could Play:


Yiruma - River flows in you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar