torsdag 9 februari 2012

Spontan sleepover

Det blev en spontan övernatting hos Jonnas igår igen. Och precis som förra gången så hade jag lika stor lust att skolka imorse. Fy alltså, vad trötta jag var -.- inte roligt! Veckan har gått snabbt vilket är suuper bra, för nu kommer bara det roliga (förutom skolan imorgon förstås). Igår fick man vara lite stolt, min kolumn var äntligen med i ÖT :D Har fått mycket beröm av flera, Tack så jätte mycket för det <3 Måste nog säga att det var inte riktigt världens enklaste uppgift att skriva den kolumnen. Var t.o.m. nära att börja gråta några gånger, så det var lite jobbigt ibland. Men jag tyckte att människor för en gångs skull skulle få höra min verison om hur det varit. En liten text för andra som har sjuka syskon. Och en påminnelse åt folk att visa lite uppmärksamhet åt dem också. Om de är som jag så visar de kanske inte att allt inte är okej, att man känner sig ensam. Jag var alltid tyst och för det mesta smälte jag in i bakgrunden, jag tog inte plats. Jag ville inte störa så att säga. Många gånger kändes det som att jag var helt bortglömd för vissa människor. Nåjaa, nog om det nu. Idag hade vi hejarklacksträning, det gick också väldigt bra. Nog ska det väl bli något av det till stafettkarnevalen ;) Ikväll har jag ganska fullt schema. Ska riva ut alla kläder ur klädskåpet (vilket är ganska så j*vla mycket) för att försöka hitta nåt att ta på mig till discot imorgon kväll. Har så otroligt mycket feelis inför det just nu, längtar efter dansgolvet. Att dansa är något av det bästa jag vet. En liten grej om mina kläder, ungefär 40% av kläderna jag har har JAG köpt, resten är någons ''gamla''. Har ju turen att ha en storasyster som har så att säga samma klädsmak som jag och en kusin i sverige som jag också får svinsnygga kläder av varje år. Sen senare ikväll ska jag duscha och ha ansiktsmask, perfect! :) Hoppas även att jag hinner spela/träna lite wii. Kom just på att det är fredag imorgon = Nytt avsnitt av Vampire Diaries!!! <3 <3 Helgen ser ut ungefär såhär. Imorgon disco--->Ellis på sleepover''kalas'' till lördag-->lördag hem---> söndag jobb. (Hoppas någon själ förstod det där) Vet inte så mycket annat just nu, så får återkomma nångång senare (vet inte när). Och om uppdateringen blir dålig här under helgen så vet ni ju lite varför. Hej så länge, trevlig helg, hoppas alla kommer få det bra och roligt för det kommer jag ha! :)


day 17 - a song that you hear often on the radio


Maroon 5 ft. Christina Aguilera - Moves like Jagger

day 18 - a song that you wish you heard on the radio


Jason Derulo - Fight for you


2 kommentarer: