söndag 29 april 2012

Inventering

Idag har jag varit på inventering på jobbet (för de som kanske inte vet vad det är så man räknar alla produkter som finns på stället). Fick köra dit, så härligt är det! Har verkligen saknat det. Väl hemma igen kollade jag igenom 2 avsnitt ANTM (America's Next Top Model) Sen tog jag med mig Julia ut till studsmattan. Har ju hittat ett nytt sätt att träna på nu ;) Haha, lite måste det ju hjälpa iallafall. Någon annan än jag som älskar vädret vi haft i helg? Underbart! Sommaren är äntligen på väg <3 Härliga tanke. Mina planer för första maj är att sova i tält med Jonna, Becca och Ida vid Jonna's. Får se om det blir lika kallt ute som det var ifjol. Då var det nämligen 0+ grader ute när vi skulle börja sova. Tror faktiskt på lite bättre väder i år när man ser hur det har varit de senaste dagarna :) På tisdag ska vi alla plugga till fysikprov som vi har på onsdag. De kommer att få lära mig en hel del för jag fattar noll! Fysik och kemi är verkligen inte mina starkaste ämnen. Tråkigt är det ju också. Resan till Åland i sommar är BOKAD! <3 Vi åker dit på min födelsedag. Väntar och längtar. 
Några bilder från Åland sommaren 2011 <3



Åland är ett helt otroligt vackert land/ö/ställe haha, eller vad man nu egentligen ska kalla det :D


One Direction - Forever young

2 kommentarer:

  1. he blir no bara jag, tu o Ida tror ja. Becca vila int koma na. :p /jonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. jasså, ho dissar oss iår igen :'(

      Radera