onsdag 18 april 2012

When spring's finally here, winter decides to come back

(telefon kvalité)
Såhär såg det ut imorse när jag gick till bussen. Gissa om jag blev glad -.- SNÖ FÖRSVINN! Igår var det mesta bort smält av den snö som fanns sedan länge, bara större högar och några ''plättar'' på gårdarna men annars var nästan allt borta och så under natten kom detta! SUUUCK! Skoldagen var helt okej, vi hade redskapsgymnastik och vi hoppade bland annat fram-volter det var jätte kul :D Idag måste jag läsa på biologiprov, tummen ner för det. Vi har om gener och en massa andra saker, blä med andra ord! Så det är vad jag kommer att göra ikväll. Ska försöka trösta mig med några låtar. Ha en bra kväll alla ni andra för det kommer inte jag att ha.
David Ruch, LMFAO, Kevin Rudolf and Pitbull - Shooting Star

Sidney Samson - Riverside Motherfucker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar