tisdag 17 april 2012

Which one?

Vill ha en ny bikini och jag SKA ha en USA-mönstrad om det så är det sista jag gör! Valde att välja något lite billigare än den jag visade tidigare (HÄR). Men nu har jag lite beslutsångest :S


















                Cubus 12,90                             eller...                         Gina tricot 7,95                            

Har börjat fundera lite mera på den vänstra, men jag vet inte riktigt ännu. Vad tycker ni, vilken är snyggast? :) Tävlar också om att vinna den där bikinin, som jag har länkat där uppe, hos Dennis M. Kommer ju knappast att vinna den, jag vinner aldrig något. Men det skadar ju inte att försöka :) 

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera