måndag 23 april 2012

Why can't the world have a reset button?

Märkte att jag hade skrivit fel i gårdagens inlägg (om Selma) jag hade skrivit diket var fullt med vatten så tack och lov slapp hon över. Men det skulle ju förstås vara slapp hon inte över, hoppas att ni förstod det, men jag har ändrat på det nu :) Ikväll ska jag jobba igen. Vet ni vad? Sommaren är påväg, det var 15+ grader i skuggan när jag kom hem från skolan. Härliga saker, mera sånt! För att fira det vackra vädret tog Jonna och jag en liten tur till Sale för att köpa glass. Vi provade något nytt valio's nya burkglass, vanilj med choklad-kakbitar i. Supergod var den, jag rekommenderar den starkt! Har inget interssant att komma med idag heller, så jag avslutar med en musikvideo :)


Nickelback - Lullaby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar