söndag 1 april 2012

April, april

En av de roligare dagarna på året, jag kan bråka/busa med familjen utan att de egentligen kan bli arga på mig ;) Har gjort samma trick åt dem nu i säkert 7 år i streck och de går fortfarande på det. Jag sätter tjep på vattenkranen så att det sprutar vatten på den som ska ha vatten. Lika roligt är det varje gång att höra någon skrika ock komma ut från wc alldeles blöt. Haha, jag fattar inte att de fortfarande går på det. Provade även ett annat trick idag. Julia var den som råkade ut för mina bus 3 gånger. Jag lade smör på dörrhandtaget och på kylskåpshandtaget. Haha, det gick de också på. Roligt roligt. Idag har jag haft Lost-maraton och det kommer jag även fortsätta med. Får se vad jag gör senare ikväll. 


Haha, nästan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar