torsdag 26 april 2012

För mycket kläder, ändå för lite!

Någon annan än jag som har det problemet? Har enligt alla väldigt mycket kläder, jag själv tycker att jag har sådär lagom typ. Men har ändå nästan aldrig något att ta på mig, speciellt när det är något speciellt då passar inget! Detta är ett tvättäkta tjej problem! Så nu sitter jag här och försöker desperat klura ut vad jag ska ta på mig till morgondagens disco, hur går det? Inte bra. Nåja, nog hittar jag väl något till sist. Måste ännu hinna lära mig mina repliker till vårteatern som jag är med i. Det ska bli så himla roligt, jag älskar att spela teater :D Det är verkligen något av det bästa jag vet, hoppas att jag är någorlunda bra på det, annars är det ju lite pinsamt ^^ . Ger er denna eftersom att jag har party/disco-feelis

Modana ft. Carlprit - Party crash
Nu ska jag fortsätta med att försöka hitta något att ta på mig, jag kan ju inte komma naken heller ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar