onsdag 4 april 2012

The Hunger Games. ÅÅÅhh....vilken braa film! Älskar den <3 Kommer väl bli tvungen att läsa böckerna snart för annars dödar väl mina kompisar mig ;) Rekommenderar den starkt. Har kommit fram till att om man ska äta vid KorvGörans så ska man vara vråålhungrig annars lämnar det mycket mat och att om man är som jag som har en minimal magsäck så passar det heller inte så bra. Och jag tog dessutom en halv portion grillpanna! Sådär for your information ;) Haha, idag har vi (jag, Jonna och Ellinor) ''tållat'' omkring i stan utan egentligen något att göra. IMORGON ÄR VI LEDIGA! Hur underbart är inte det.Men har ändå ett ganska fullt schema nu under den hela ledigheten. Imorgon ska jag vara med Elouise, på fredagkväll ska jag på bio igen på American Pie The Reunion, på lördag ska jag jobba, på söndag ska jag kanske vara med Jessica och Kika (?). Men nog ska jag hinna slappa också :)


Han är så underbar (och söt/snygg) <3 
I wish I was that girl...

Nu ska jag bara chilla och titta lite på Lost. Men först --->

The Pretty Reckless - Just Tonight


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar