onsdag 25 april 2012

100!!!

Wohoo... detta är mitt hundrade inlägg. Har en superbra nyhet (eller ja den är bra för mig iallafall) VESPON ÄR ALIVE! Äntligen! Var en runda till Edsevö med Jonna nu på kvällen, det var sååå roligt att få köra igen. Har verkligen saknat det, ska minsann köra mycket i sommar. Vi hade en liten ''picknick'', vi satt på en brygga någonstans i Edsevö och åt Tuc-kex och drack apelsin-cola saft :) Det blev fruktansvärt kallt att köra hem sedan, usch fy vad kallt det var. Idag hade vi hejarklacksträningar i 2 timmar. Det behövdes verkligen men vi kom väldigt långt framåt. Det var dessutom så pass bra väder att vi kunde stå där ute. Nu är det bara ca. 4 veckor kvar till stafettkarnevalen :S Det är skrämmande lite. Men jag tror nog att vi kommer hinna bli klara tills dess, eller jag vet att vi kommer att bli det. Ikväll blir det en spontan övernatting vid Jonna's. Det var länge sen sist. Jonna och jag delar ett intresse, båda älskar One Direction så därförtycker jag att det passar med denna video :)


One Direction - Moments <3
Godnatt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar