tisdag 10 april 2012

Grattis söötis!

Denna tjej fyller år idag :D <3



















Nu är du 16 år och byxmyndig ;)
Hoppas att du har haft en superbra dag! :) <3
Sötis, jag älskar dig! <3

   
Hälsar Harry Styles :)


Vi började fira henne redan i skolan genom att sätta upp en massa lappar runt omkring i skolan. med foton på henne och lite text. Så fick hon lite presenter av oss också snälla som vi är, eller hur Becca (!?!) ;) Sen fortsatte firandet i stan med lite shopping och kotipizza. Kom hem för typ en timme sedan och nu skulle jag behöva börja läsa på hälsa prov som jag har på torsdag :( Suck! Orkar inte med sånt. Hejdå alla, jag återkommer väl imorgon kanske. Jag har ett ganska tajt schema imorgon så, med både provläsning och jobb så vi får se hur det blir. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar