lördag 7 april 2012

Ändrade planer

Det blev ingen bio ikväll, när vi kom dit och skulle köpa biljetter var det fullsatt. Det fanns bara några enstaka platser längst fram :( så vi bestämde oss för att se den en annan dag istället. Istället for vi till McDonadls (eller jaa, mäccen som vi också kallar det) McFlurry med lakrits in my <3! Sen for vi till Jonna's och vi ska även sova här inatt. Lite smått crazy har vi varit ikväll som vanligt då. Imorgon är det påsk! :) Eller egentligen är det ju det redan om man tänker efter vad klockan är. Imorgon ska jag jobba hela dagen och sen när jag kommer hem så ska jag frossa i godis! Det vill säga om jag har fått nåt. Men det har jag nog säkert. Lite sådär for your information. Är trött så min hjärna funkar inte riktigt som den ska om jag skriver lite underligt men nu vet ni ju varför. Nu ska jag sluta skriva och gå och sova istället. Haha, jag lär väl ändå inte göra det på den närmaste timmen men vem vet :P Ojojoj, vilket underligt inlägg detta blev, förlåt mig!
Godnatt alla människor i världen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar