söndag 15 april 2012

Work and other stuff

Tjenare tjenare. Igår jobbade jag mitt allra första egna skift. Var skitnervös innan och  trodde att allt skulle skita sig och att jag typ skulle bränna upp hela stället. Meen stället står kvar jag lever och mår bra och är j*kligt stolt över mig själv att jag klarade det. Idag har jag äntligen fått håret klippt (klippte håret senast i september, så det var verkligen dags!) I fredags var vi äntligen på American Pie filmen, jag vet jag har talat om det tidigare men då blev det inte till nåt, S U P E R B R A !!! <3<3<3 Ja, det var den. Något jag starkt rekommenderar folk att se. Man satt hela tiden och skrattade, älskar såna filmer när man kan göra det. Har inte så mycket mer att berätta nu för tillfället så jag avslutar med detta :)
Gotye ft. Kimbra - Somebody that I used to know

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar