måndag 9 april 2012

Påsken är nästan slut

Tyvärr så leder även denna helg mot sitt slut, sorgligt men sant. Igår var jag med Jessica och Kika, väldigt roligt hade vi :) Jag hamnade att CYKLA TILL Jessica's och cykla är något som jag inte gillar så värst mycket längre bland annat för att sitsarna är så otroligt obekväma och för att det är tungt! Hur man vet att man har en urusel kondition: Man blir vääldigt andfådd och helt enkelt döööd efter att ha cyklat 2 km :) ÅÅh, vad jag älskar att cykla....eller hur var det nu egentligen? Nåja nu ska jag sluta klaga. Vad gjorde jag annat igår? Jo, jag gick igenom mitt klädskåp, blev tyvärr inte helt färdig så det ska jag fortsätta med idag. Måste ju få plats med alla kläder som ska inköpas i Tammerfors i maj, 9:na far alltid på klassresa dit sista veckan i skolan :) Det kommer även ett lass med kläder från Sverige från min söta kusin Tina, har alltid fått superfina kläder av henne, såna som är för små och som hon inte använder längre. Saknar dig väldigt mycket Tina, hoppas ni har det bra där borta! <3 Kollade även Lost igår surprise surprise och idag. Har bara ett ända avsnitt kvar sen är det slut. Vad i hela friden ska jag göra då? :( Ikväll ska jag på bio, får hoppas att det inte är fullsatt denna gång. Men det tror jag knappast. Har inget mer att berätta nu så jag avslutar med detta :)


Emeli Sandé - Read all about it part 3

Fun ft. Janelle Monáe - We are young

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar