torsdag 12 april 2012

Do I love shoes? Oh, yes I do! Kom hem från stan för en stund sedan. Med mig hem hade jag lite småsaker men bland annat ett par skor från hör och häpna citymarket ;) haha, egentligen är det ju inte så konstigt tycker faktiskt att de har riktigt snygga skor där ibland. De var på rea och kostade bara 15€ ett fynd med andra ord. Supersnygga är de, och det, hmm, roliga är att jag såg dem och tänkte haha dom måste jag bara prova gå i, så då gjorde jag det och kom fram till att waow de var ju faktiskt snygga. Imorgon är det fredag. Imorgon ska jag till stan igen men då ska jag följa med familjen till simhallen. Har inte simmat på jättelänge så det ska bli kul, älskar sådär by the way att simma. 




Nu ska jag gå ner och fixa lite nudlar åt mig. Men ger er detta först


Nicki Minaj ft. Chris Brown - Right by my side
Godnatt alla! :)

2 kommentarer: